Job 4 van 4


Report this listing

Solliciteren



HR officer


Functie

Kras Jeugdwerk organiseert uitdagende activiteiten in de vrije tijd van kinderen en jongeren tussen 6 en 25 jaar. We zijn actief met 9 werkingen in Antwerpse aandachtswijken.

Op dit moment zijn we op zoek naar een HR Officer voor ons centraal secretariaat. Het gaat om een vast contract van 26,6u. Als HR Officer ben je verantwoordelijk voor de payroll en het verwerken van onze personeelsadministratie. Achter de schermen zorg jij ervoor dat alles vlot verloopt. Je hebt een grondige kennis van de sociaaljuridische wetgeving en bent daarmee een belangrijk aanspreekpunt voor onze medewerkers. Ben je nauwkeurig, kan je goed plannen en organiseren en vind je het leuk om jouw kennis toe te passen in de dagdagelijkse praktijk van een vzw? Dan zijn we op zoek naar jou!

Ga zeker eens kijken op om ons beter te leren kennen.

Wat je bij Kras doet:

  • Je bent verantwoordelijk voor de loon- en personeelsadministratie.
  • Je volgt de sociale wetgeving op van PC 329.01, bent op de hoogte van de juridische actualiteit.
  • Je beheert het tijdsregistratiesysteem (werktijd).
  • Je biedt ondersteuning aan medewerkers bij vragen rond arbeidsovereenkomst, tijdskrediet, ziekte, verlof e.a.)
  • Je bent aanspreekpunt voor de verantwoordelijke financieel beleid en HR.
  • Samen met het team secretariaat regel je operationele ondersteuning bij Kras-brede events zoals bijvoorbeeld personeelsdagen.

Jouw profiel

  • Kennis van en ervaring met sociale wetgeving, arbeidsrecht, personeelsadministratie.
  • Kennis van en ervaring met diverse systemen (werktijd, office, payroll).
  • Ervaring in een soortgelijke functie bij voorkeur binnen het sociaal domein is een meerwaarde.
  • Je kan discreet omgaan met vertrouwelijke informatie.
  • Je bent nauwkeurig en kan goed plannen en organiseren
  • Je bent oplossingsgericht.
  • Je werkt graag samen en legt gemakkelijk contact met verschillende mensen in de organisatie en met relevante partners.


  • Individuele dossiers van werknemers opvolgen en updaten
    De wettelijke aangifte indienen
  • Nieuwe werknemers verwelkomen en hun integratie bevorderen
  • Loongegevens invoeren (premies, uitkeringen, maandelijkse salarissen, inhoudingen, ...)
    Loonstrookjes controleren

Aanbod

  • Een uitdagende en gevarieerde job in de social profit sector.
  • Je krijgt de kans om jezelf te ontwikkelen d.m.v. vorming en opleiding.
  • Een aangename werksfeer waar participatie en overleg centraal staan.
  • Een deeltijds contract.
  • Werkschema in overleg.
  • Je werkt onder de leiding van een coördinator. Deze stuurt je aan, coacht en evalueert je.
  • Verloning op barema A1 (PC. 329.01) + maaltijdcheques + forfaitaire onkostenvergoeding, extra ADV-verlofdagen, met relevante anciënniteit wordt rekening gehouden.
  • Startdatum: zo snel mogelijk.

Solliciteren

Jacobien Nagel
03 / 500 0680
vacatures@krasjeugdwerk.be

Solliciteren

Meer banen van je zoekopdracht